۱۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان جشن میلاد امام هادی(ع)

حجت الاسلام بخشی پور گفت: جشن های ویژه میلاد امام هادی (ع) شامگاه گذشته در شب میلاد آن امام در ۱۷ بقعه متبرکه شاخص استان خراسان جنوبی در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به کزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» امروز (4 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان اوقاف و اداره کل اوقاف در جشن‌ها به دنبال ترسیم زندگی از دیدگاه امام هادی(ع) و ارائه راهکار برای زندگی اسلام است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: جشن های ویژه میلاد امام هادی (ع) شامگاه گذشته در شب میلاد آن امام در 17 بقعه متبرکه شاخص استان خراسان جنوبی در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و امروز نیز در حال برگزاری است.

 

وی در ادامه گفت: مراسم جشن میلاد امام هادی (علیه السلام) در شهرستان های بشرویه، بیرجند، خضری، خوسف، سربیشه، طبس و فردوس و قاین و نهبندان شب گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

حجت الاسلام بخشی پور در پایان با بیان اینکه قرائت زیارت جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی(ع) و مدیحه سرایی مداحان برجسته استانی از جمله ویژه برنامه های این جشن بوده است، افزود: دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با حضور در این جشن سالروز میلاد امام هادی (ع) را گرامی داشتند.

 

 

 

کد خبر 1078873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha