آغاز چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کشوری مدهامتان ویژه خواهران در بخش حفظ کل قرآن کریم

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش حفظ کل قرآن کریم خواهران از صبح امروز به مدت سه روز به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، دقایقی پیش چهاردمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه خواهران در بخش حفظ کل از صبح امروز به مدت سه روز به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به صورت مجازی و با حضور حافظان قرآن خواهر سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد در این مراسم گفت: میزبانی این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش حفظ کل قرآن کریم خواهران افتخاری برای استان است و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خدمت به قرآن به عنوان برکتی برای جامعه اسلامی است و امیدواریم بتوانیم با محوریت مساجد در زمینه فعالیت های قرآنی گام برداریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهمتان در بخش حفظ کل خواهران به مدت سه روز به صورت مجازی به میزبانی یزد برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم در سال های آینده به صورت حضوری نیز آن را برگزار کنیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار می شود و هر کدام از شرکت کنندگان به صورت غیر حضوری برای داوران این دوره از مسابقات اجرا می کنند.

لازم به ذکر است، چهاردهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در بخش حفظ کل خواهران به میزبانی استان یزد و حفظ کل برادران نیز به میزبانی استان های خراسان رضوی و قم برگزار می شود.

کد خبر 1078895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha