برگزاری دومین دوره اعتقادی «مهدی وعد الله» به همت آستان مطهر علوی

آستان مطهر علوی دومین دوره اعتقادی «مهدی وعدالله» را به صورت مجازی برای علاقه مندان داخل و خارج از عراق برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، اداره آموزش و ارشاد دینی متعلق به بخش امور دینی در آستان مطهر علوی دومین دوره اعتقادی به نام «مهدی وعدالله» را به صورت مجازی برای تبیین مسئله مهدویت برای جامعه برگزار کرد.

 

«سید رسول الغرابی» مسئول اداره آموزش و ارشاد دینی گفت: دومین دوره اعتقادی «مهدی وعدالله» با حضور بیش یک هزار و 900 مرد و زن از داخل و خارج عراق برگزار شد.

 

الغرابی افزود: شرکت کنندگان در این دوره از طریق برنامه تلگرام شرکت کردند. شرکت کنندگان در این دوره در سه روز یک هفته 9 سخنرانی درباره اعتقادات مهدوی و فرهنگ انتظار گوش می دانند. این سخنرانی ها توسط طلاب علوم دینی در بخش امور دینی آستان مطهر علوی ایراد می شد.

 

وی ادامه داد:این دوره 60 روز به طول انجامید و در پایان دوره آزمون اینترنتی متشکل از 25 سوال به شرکت کنندگان ارایه شد تا پاسخ آنها داده شود. به افراد برگزیده جوایز مختلفی اهدا شد و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در این دوره توسط آستان علوی ارسال شد.

 

 اداره آموزش و ارشاد دینی در آستان مطهر علوی دوره های مجازی خود را از طریق شبکه های اجتماعی برای اقشار مختلف جامعه برگزار می کند.

 

ارسال می شد. قابل ذکر است که بخش آموزش و ارشاد دینی در حرم مطهر دوره های الکترونیکی خود را از طریق سایت های شبکه های اجتماعی به اقشار مختلف جامعه ابلاغ می کند.

کد خبر 1078925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha