جهاد بانک ها در شرایط بد اقتصادی تکریم مردم و درک شرایط است/ ایلام محروم مزیت های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه جهاد بانک ها، در این شرایط بد اقتصادی، این است که برخورد با مردم خوب باشد و شرایط برای مردم تسهیل گردد، گفت: ایلام یکی از استان های محروم کشور و در عین حال دارای مزیت های فراوان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار با « مرتضی محمدی» مدیر عامل بانک صادرات ایران، اظهار کرد: عید سعید غدیر یکی از عیدهای بزرگ مسلمانان است و از خداوند متعال می خواهیم که همه ما را جزو شیعیان و رهروان حضرت علی(ع) قرار دهد.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» یادآور شد: عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین است، خداوند به مردم ایران اسلامی نعمتی بزرگ ارزانی داشته است که از محبان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند و امید است ما مشمول دعای امام زمان(عج) قرار گیریم.

 

وی بیان کرد: استان ایلام یکی از استان های محروم کشور و در عین حال دارای مزیت های فراوان است که زمینه های فراوانی برای خدمت دارد، مردم برای نیازمندی هایی که دارند به بانک مراجعه می کنند، همه کارکنان خادم مردم هستند و باید با تکریم با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان برخورد شد و کار برای خدمت باشد.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: جهاد بانک ها، در این شرایط بد اقتصادی، این است که برخورد با مردم خوب باشد و شرایط برای مردم تسهیل شود، مردم را در دریافت تسهیلات راهنمایی کنند، تا جایی که امکان دارد در بخشش جریمه های دیرکرد مردم را کمک و یاری کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: برخی از افراد برای تامین معاش خود و اشتغالزایی، تسهیلات دریافت می کنند و در عرصه های مختلف، سرمایه گذاری می کنند که بانک ها باید به این گونه افراد کمک کنند که زمینه تامین معاش و ایجاد اشتغال در جامعه حفظ شود.

 

وی گفت: استان ایلام معبر زیارت عتبات عالیات است و انتظار می رود که در ایام اربعین حسینی با برپایی موکب ها با توجه اینکه بیشترین تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران صورت می گیرد، زمینه خدمت به زوار اربعین حسینی در مرز مهران فراهم شود.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: مرز مهران نزدیک ترین مرز به عتبات عالیات است و امنیت مطلوبی برخوردار است، بیشترین تردد از مرز مهران صورت می گیرد و این توفیقی است که خداوند به استان ایلام عطا کرده است و خدمت به زوار اربعین حسینی نیز یک توفیق الهی است.

 

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در این دیدار گفت: تکریم ارباب رجوع و مشتریان بانک سرلوحه کار ما قرار دارد و نگاه ما هم در ارائه تسهیلات نیز کمک به مناطق محروم و کمتر برخوردار است که زمنیه توسعه این مناطق فراهم شود.

 

« مرتضی محمدی» با بیان اینکه تلاش مجموعه بانک صادرات بر این است که در ارائه خدمت به مردم سرافراز باشیم، خاطرنشان کرد: مجموعه بانک صادرات هر ساله در ایام اربعین حسینی با برپایی موکب در مرز مهران در خدمت زوار اربعین حسینی بوده است و تلاش می شود که در سال جاری نیز به توجه به شرایط کرونا و در صورت بازگشایی مرز، با برپایی موکب در خدمت زوار باشد.

کد خبر 1079561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha