جهاد کشاورزی پیگیر خسارت توفان به گلخانه داران باشد

بیکی گفت: جهاد کشاورزی باید خسارت های وارده توفان به گلخانه داران را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، «مجید بیکی» امروز (5 مرداد) در ستاد گلخانه های شهرستان اظهار کرد: در چند سال اخیر بنا بر تاکید رهبری مسئولان باید در حوزه تولید، رونق و جهش تولید و امسال نیز در قالب پشتیبانی و رفع موانع تولید تلاش کنند، این مهم تکلیف مهمی را برای حل مشکلات مردم بر دوش مسئولان گذاشته است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه موضوع گلخانه ها باید به صورت استانی مطالبه شود، گفت: زیرساخت گلخانه ها باید توسط جهاد کشاورزی و شرکت شهرک ها، فراهم شود.

 

بیکی بر تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه تاکید کرد و گفت: کارشناسی موارد از جمله پیشرفت های فیزیکی واحدها، برای پرداخت تسهیلات باید هرچه سریع تر انجام شود.

 

وی در ادامه با اشاره به خسارت های اخیر توفان به گلخانه داران، گفت: توفان 30 درصد به گلخانه ها در چهار شهرستان مرزی خسارت وارد کرده است، که میزان خسارت ها باید به موقع به مدیریت بحران گزارش شود تا عددی به عنوان جبران خسارت در اختیار گلخانه داران قرار بگیرد.

 

فرماندار نهبندان تصریح کرد: شرکت شهرک های کشاورزی باید خسارت توفان به گلخانه های استان را پیگیری کند، همچنین مسئولان استانی باید مشکلات گلخانه داران را رفع و آموزش گلخانه داران را در دستور کار داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1079623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha