جوانان و ستایشگران مذهبی سرمایه های اصلی هیئت های مذهبی هستند

حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه جوانان و ستایشگران مذهبی سرمایه های اصلی هیئت های مذهبی هستند و ضرورت دارد توجه بسیاری به آنها شود گفت: در هیئت ها پیشکسوتان باید نگاه پدرانه به جوانان داشته باشند و جوانان نیز از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید حسین آقامیری» عصر امروز (سه شنبه 5 مرداد) در نشست فوق العاده ستایشگران جوان اهل بیت (ع) که در قرارگاه کربلای استان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام هادی (ع) و عید غدیرخم اظهار کرد: امیدوار هستیم مسائل استان خوزستان با تدبیر مدیران هرچه سریع تر حل شوند.

 

این سخنران مذهبی با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم افزود: باید اذعان کرد که جوانان و ستایشگران مذهبی سرمایه های اصلی هیئت های مذهبی هستند و ضرورت دارد توجه بسیاری به آنها شود.

 

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری که شهید حسن باقری را از معجزات انقلاب اسلامی عنوان کردند ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری شهید باقری مراحل 20 ساله پیشرفت را در 2 سال طی کردند بنابراین باید عنوان کنیم که انقلاب اسلامی فرصت ها و ظرفیت های بسیاری برای پیشرفت در اختیار جوانان قرار می دهد.

 

حجت الاسلام آقامیری با اشاره به برخی آمار مبنی بر اینکه بیش از 60 درصد هیئت ها در سال گذشته مراسم خود را برگزار نکردند گفت: تلفیق عقل و احساس باعث پیشرفت می شود اما همین موضوع موجب شد که رسالت امام حسین (ع) چندبرابر جهانی شود.

 

وی اضافه کرد: از موضوعات مهمی که باید در هیئت ها به آن توجه کرد نگاه پدرانه پیشکسوتان به کوچکترها است و ضرورت دارد جوانان از تجربیات پیشکسوتان بیشتر استفاد کرده و جایگاه ویژه ای برای آنها قائل شوند.

 

این سخنران مذهبی با بیان اینکه وظایف هیئت‌ها، صرف برگزاری سینه‌زنی به فعالیت های اجتماعی توسعه پیدا کرده است یاد آور شد: محرم امسال نسبت به سال گذشته حساس تر است و برای حفظ انسجام سال گذشته ضرورت دارد مداحان اتحاد بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1079645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha