زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با فعالیت های تبلیغی و تبیینی فراهم شود

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: حیات، عزت و سربلندی ما در گرو ادامه راه شهداست و ما هر چه داریم از شهدا و صبر و استقامت خانواده شهداست که نباید فراموش شود و باید در این بخش با فعالیت های تبیینی و تبلیغی فرهنگ ایثار و شهادت ترویج شود.

حجت الاسلام «محمد صادق محمدی لائینی» در حاشیه عطرافشانی مزار شهید محمد فتح اللهی شهید ستاد نماز جمعه نکا و تجلیل از خانواده شهید در روستای کوهسارکنده نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران بر ادامه راه و روش شهدا و در مسیر شهدا بودن تاکید و اظهار کرد: تلاش داریم تا در ستاد اقامه نماز جمعه نکا زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با فعالیت های تبلیغی و تبیینی فراهم شود.

 

امام جمعه نکا افزود: همه کارها و امور ما باید در راستای رضای خداوند و رسیدن به سعادت و جاودانگی باشد و شهدا بهترین الگو برای رسیدن به سعادتمندی هستند چرا که با گذشتن از جان و مال و زندگی خود تقرب خدا و نزدیکی با خدا را برای خود برگزیدند.

 

وی یادآور شد: جامعه امروز ما مدیون خون شهدا و گذشت و ایثاری است که شهدا و خانواده شهدا از خود نشان دادند و ادامه راه شهدا مهمترین وظیفه ماست.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حیات، عزت و سربلندی ما در گرو ادامه راه شهداست و ما هر چه داریم از شهدا و صبر و استقامت خانواده شهداست که نباید فراموش شود.

 

امام جمعه نکا با بیان اینکه الگو گرفتن از سیره شهدا و حرکت در مسیر شهدایی موجب قدرت و عزتمندی همیشگی ماست؛ بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ایران عاملی برای پایداری بیشتر مردم در برابر دشمن است و در همین راستا ستاد اقامه نماز نکا با قوت در این بخش وارد عمل شده است.

 

به گزارش شبستان ، عطرافشانی مزار شهید محمد فتح اللهی شهید ستاد نماز جمعه نکا و تجلیل از خانواده شهید در روستای کوهسارکنده نکا با حضور امام جمعه نکا و همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در تهران برگزار شد.

کد خبر 1079810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha