امامزاده فضل، فاضل و عباس(ع) بهشهر میزبان همایش غدیر

فاضلی از برگزاری همایش غدیر در امامزاده فضل، فاضل و عباس(ع) بهشهر با حضور سادات محله زیروان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا این همایش با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 «محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: پنج شنبه و همزمان با روز عید غدیر در امامزاده فضل، فاضل و عباس(ع) بهشهر با حضور سادات محله زیروان بهشهر برگزار می شود و همه تلاش ها برای برگزاری این مراسم معنوی با رعایت دستور العمل های بهداشتی است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: روز عید غدیر عید همه مسلمانان است و همه ساله سادات در این روز برنامه خاص دید و بازدید دارند که تلاش شد تا امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه همه ما در قبال غدیر و تبیین این روز بزرگ مسئول هستیم، خاطر نشان کرد: تکریم و بزرگداشت غدیر از وظایف مهمی است که برعهده داریم و اداره اوقاف و امور خيريه بهشهر طبق سنوات سال هاي گذشته اقدام به برگزاري مراسم و بزرگداشت دهه امامت و ولايت كرده كه اميدواریم گامی کوچک و اثرگذار در این راستا برداریم.

 

فاضلی گفت: در عظمت و بزرگي اين عيد همين بس كه قرآن كريم تنها همين روز را مايه مايوس شدن كفار و اكمال دين دانسته و درباره آن فرموده است كه «امروز دين شما را برايتان كامل و نعمت خود را بر شما تمام گردانيدم و اسلام را براي شما به عنوان آئيني برگزيدم.»

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر یادآور شد: عشق به ولايت علوی و حركت همه جانبه در مسير ولایت و ولایت‌مداری در ما جریان دارد و باید در این مسیر با فرهنگ سازی بیشتر در راستای تبیین غدیر و ولایت پذیری و ولایت‌مداری تلاش شود.

 

کد خبر 1079817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha