اجرای هفتمین مرحله از توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت قربانی در چهارمحال و بختیاری

هفتمین مرحله از توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ماه ذی الحجه و در آستانه عيد غدير خم با هدف کمک به نیازمندان با محوریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا ‌شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (چهارشنبه ۶ مرداد) در محل توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین کانون های فرهنگی هنری منتخب که در مجتمع مهر شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: هفتمین مرحله از توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ماه ذی الحجه با هدف کمک به نیازمندان با محوریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته های گوشت متبرک قربانی با مساعدت برنامه تلویزیونی سمت خدا و خیرین این برنامه و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و تهیه شده است.

 

وی بابیان اینکه این اقدام ستاد در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا انجام می شود گفت: حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ نوع دوستی، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف اجرای این طرح است.

 

مظاهری گفت: بسته های گوشت یک و نیم کیلویی قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ۷۵ نقطه استان چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در شش مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و چهار نیز طرح ذبح قربانی را برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال اجرا کرده است.

 

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های خیرین برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) اذعان داشت: امیدوارم در راستای امیدآفرینی در مناطق محروم، شاهد تداوم اجرای این امر خداپسندانه در استان باشیم.

 

کد خبر 1079825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha