اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی

ویسکرمی، گفت: ۱۱۴ سری جهیزیه به ارزش ۱۶ میلیارد ریال توسط این ستاد به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حامد ویسکرمی»، امروز(6مرداد)، در آیین رزمایش احسانه از اهدای 114 سری جهیزیه به نوعروسان خبر داد و اظهارداشت: طی ماه‌های گذشته نیز ۳۵۰ سری جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فراهم شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)با اشاره به تأکید دین اسلام به امر ازدواج، گفت: در جامعه امروز مشکلاتی همچون اقتصادی و معیشتی و بیکاری جوانان موجب شده است امر ازدواج تحت تأثیر قرار گیرد.

 

وی بر ضرورت اهمیت و توجه به مقوله جمعیت، توسعه و ترویج ازدواج، بیان داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این راستا به عنوان بخشی از حاکمیت نسبت به رفع مشکلات اقدام کرده است.

 

ویسکرمی در ادامه با اشاره به کمک های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای کاهش مشکلات کم آبی در خوزستان، اظهارکرد: ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان توسط این ستاد پرداخت شد و ۱۲ هزار ۶۰۰ طرح اشتغال روستایی به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی با بیان اینکه مقدمات حرکت به سمت روستای بدون بیکار در لرستان آغاز شده است، گفت: تاکنون یک روستا در شهرستان کوهدشت به عنوان اولین روستای بدون بیکار معرفی شده است.

 

کد خبر 1079989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha