۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شیروان بستری هستند

مدیر بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: اینک ۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان تخصصی این شهرستان بستری هستند.

«اسماعیل گریوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: اینک ۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان تخصصی این شهرستان بستری و ۲۰ نفر در بخش اورژانس در حال تعیین تکلیف هستند.

 

مدیر بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان اضافه کرد: از مجموع ۱۸۰ تخت فعال این بیمارستان، اینک ظرفیت در نظر گرفته شده تخت های بیماران کرونایی برای این شهرستان،  ۱۳۰ تخت است.

 

گریوانی با اشاره به افزایش تعداد تست های مثبت و بستری های کرونایی طی چند روز اخیر خاطرنشان کرد: امروز یک بخش جدید با ۳۳ تخت به ظرفیت بیمارستان اضافه شد تا در صورت تکمیل ظرفیت برای بستری مبتلایان به کرونا مشکلی نداشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: اینک با اضافه شدن بخش جدید ۷۵ درصد ظرفیت تخت های بیماران کرونایی تکمیل شده است و روزانه  ۹۰ درصد بیماران مشکوک بدحال که به بیمارستان مراجعه می کنند، تست آنان مثبت است.

 

وی با بیان اینکه میزان شناسایی مبتلایان ساکن شهر پنج برابر تعداد مبتلایان ساکن روستا است، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی که بیمارستان گنجایش و ظرفیت محدودی دارد توصیه می شود مردم پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند، از تجمعات و دورهمی بپرهیزند، زدن ماسک را جدی بگیرند  و در صورت بروز علائم مربوط به کرونا سریعا به پزشک مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 1080135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha