۴۶ کتابفروشی فارس در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» شرکت می کنند

امیدبخش گفت: ۴۶ کتابفروشی فارس در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» شرکت می کنند و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۳۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی امیدبخش»، امروز (جمعه 8 مرداد) با اشاره به مشارکت ۴۶ کتابفروشی فارس در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» گفت: این طرح از ۹ تا ۱۵مرداد اجرا می شود و ارسال آثار به دومین جایزه کتاب سال فارس نیر همچنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: ۳۹ کتابفروشی در شیراز به این طرح پیوسته اند و هفت کتابفروشی نیز در شهرستان ها در این طرح حضور می یابند.

وی اضافه کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر  ۳۰۰ هزار تومان است و کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می شوند اما کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتابهایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، مشمول طرح نمی شوند.

امیدبخش اعلام کرد: سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۶۰ هزار تومان است و ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتابهای چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود.

امیدبخش با ارایه گزارشی از روند برگزاری دومین جایزه کتاب سال استان فارس نیز گفت: تاکنون و با گذشت یک ماه از تشکیل‌ دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال، بیش از ۳۷۸ نفر از فرم الکترونیکی ثبت ‌نام، بازدید کرده ‌اند که ۶۳ فرم ارسالی تکمیل شده و نویسندگان و مترجمین آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال فارس ارسال کردند.

وی اعلام کرد: فرم الکترونیکی ثبت نام در نشانی https://survey.porsline.ir/s/۲۲txiaS#?ref=wh قرار دارد و مهلت ارسال آثار به دومین جایزه کتاب سال استان فارس تا ۴۰ روز آینده است.

کد خبر 1080470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha