مردمی بودن از اصلی ترین شاخصه های موفقیت سپاه است

کشفی نژاد گفت: تداوم همکاری سپاه فجر و بهزیستی فارس گام مهمی در خدمت رسانی به جامعه هدف است و مردمی بودن از اصلی ترین شاخصه های موفقیت سپاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (شنبه 9 مرداد) در دیدار با فرمانده سپاه فجر فارس گفت: از اصلی ترین شاخصه های موفقیت سپاه، مردمی بودن و حضور در عرصه‌های مختلف برای محرومیت ‌زدایی است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: سپاه در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در میادین مختلف ثابت کرده است که بازوی توانمند نظام و رهبری بوده و در خط مقدم کمک به مردم در حوادث و بحران ها حاضر شده است.

وی اضافه کرد: همکاری های سپاه فجر استان با بهزیستی فارس در برنامه های تامین مسکن مددجویان، ضیافت همدلی و کمک مومنانه و ... قابل تقدیر است.

کشفی نژاد با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته بهزیستی در استان بیان کرد: تداوم همکاری سپاه فجر و بهزیستی فارس گام مهمی در خدمت رسانی به جامعه هدف است.

مدیرکل بهزیستی فارس تصریح کرد: کمک های سازنده مجموعه سپاه در تامین مسکن، اشتغال مددجویان، تامین جهیزیه توان خواهان و رصد آسیب های اجتماعی اثربخش خواهد بود.

خاطر نشان می شود، در این دیدار لوح سپاس مدی کل بهزیستی فارس به سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر فارس به واسطه  مجاهدت های خالصانه و همراهی با بهزیستی استان اهدا شد.

کد خبر 1080737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha