برخی از مشکلات آب شرب، با چندکیلومتر لوله کشی قابل حل است

خاتمی به موضوع آب شرب و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: برخی از این مشکلات در حوزه آب با چند کیلومتر لوله‌کشی قابل حل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: بدنه کشور هر چهارسال یکبار در حال نوسازی است و در هفته جاری شاهد انتقال قدرت از دولت دوازدهم به دولت منتخب خواهیم بود.

 

سید مرتضی خاتمی ادامه داد: یکی از خواسته های مردم از دولت منتخب حضور افراد توانمند در کابینه به دور از سهم خواهی است و امیدواریم در شرایطی که کشور با مشکلات فراوانی مواجه است شاهد حضور پرقدرت دولت منتخب باشیم.

 

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم سوء مدیریت‌ها در کشور باعث دلسرد شدن مردم از مسئولان شود، گفت: امروز برخی از مشکلات باعث به وجود آمدن مشکلات دیگر شده که باید مدیریت صحیح در این زمینه اتخاذ کرد.

 

این مسئول به موضوع آب شرب و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: برخی از این مشکلات در حوزه آب با چند کیلومتر لوله‌کشی قابل حل است.

 

استاندار زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در حال حاضر در آستانه پیک پنجم کرونا در استان زنجان هستیم، گفت: متاسفانه آمار حاکی از آن است که میزان رعایت پروتکل‌ها از 78 درصد به 39 درصد کاهش یافته است.

 

فتح الله حقیقی با یادآوری اینکه رتبه استان زنجان در رعایت پروتکل های بهداشتی تنزل پیدا کرده است، گفت: عبور به سلامت از پیک پنجم کرونا در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

 

وی از واکسینه شدن 18 درصد از جمعیت استان خبر داد و یادآور شد: با این وجود نیاز است که پروتکل‌های بهداشتی با درصد بالایی در استان رعایت شود.

 

استاندار زنجان به برنامه‌های هفته دولت در استان زنجان اشاره کرد و از بهره‌برداری پروژه‌های بزرگ در استان خبر داد و گفت: هفته دولت را باید فرصت مغتنمی برای بیان آنچه که توسط مسئولان انجام شده است، به همین خاطر باید از این هفته به بهترین شکل استفاده کرد.

 

وی افتتاح 106 کیلومتر از پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین را یکی از اتفاقات خوب در استان دانست و خاطرنشان کرد: مشکل دیگری که در استان وجود دارد، مربوط به کارخانجات سیمان است که با اقدامات انجام گرفته، این مشکل نیز با تزریق سیمان به بازار مرتفع شد.

 

 

 

کد خبر 1080881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha