کرونا در ایلام ۲ قربانی دیگر گرفت/ ابتلای ۳۰۰ نفر در شبانه روز گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به شناسایی ۳۰۰ مورد جدید از ابتلا به کرونا در این استان، گفت: عادی انگاری و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی عامل اصلی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۰۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

 

وی با بیان اینکه  شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۴۴۳۸۸ نفر  افزایش یافته است، ابراز کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۸۳۲ نفر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۲ نفر از هم استانی های ایلامی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند، گفت: یک فوتی مربوط به شهرستان ایلام و دیگری نیز مربوط به شهرستان دره شهر بوده است.

 

کریمیان گفت: در آمار امروز کرونا در استان، بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های در‌ه‌شهر و ایلام و بیشترین موارد بستری مربوط به شهرستان‌های ایلام و مهران می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان‌های ایلام، چوار، دره‌شهر، آبدانان، مهران و دهلران در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، خاطرنشان کرد: شهرستان بدره در وضعیت نارنجی و شهرستان های هلیلان، چرداول، ایوان، سیروان و ملکشاهی نیز در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان نگران کننده است، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اصلی وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، عادی انگاری و کاهش میزان سطح رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

                                                                                                                                

کد خبر 1081102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha