سپاه در هیچ جنگی غافلگیر نمی‌شود

سردار پاکپور، به رشادت‌های رزمندگان در برهه‌های حساس اشاره کرد و گفت: در هیچ جنگی غافلگیر نمی‌شویم و دشمن را در اقصی نقاط منطقه زیر نظر داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین لشگری و کشوری در آمفی تئاتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رشادت‌های رزمندگان در برهه‌های حساس اشاره کرد و اظهار داشت: در هیچ جنگی غافلگیر نمی‌شویم و دشمن را در اقصی نقاط منطقه زیر نظر داریم.

وی با تأکید بر این‌که سپاه در زمینه پیشگیری از هر گونه تجاوز احتمالی دشمن و پروژه براندازی بدخواهان انقلاب اقدامات گسترده ای داشته است، خاطرنشان کرد: چنانچه امنیت کشور مورد خطر قرار گیرد، بلافاصله پیشگیری می‌کنیم.

سردار پاکپور در ادامه به توانمندی‌های قرارگاه منطقه‌ای عاشورا اشاره کرد و گفت: قرارگاه عاشورا و رده‌های زیرمجموعه آن در برخورد با دشمنان و عوامل آنان، با صلابت ایستاده و از کارنامه بسیار درخشانی برخوردار است.

گفتنی است، طی این مراسم، سردار بابازاده با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا منصوب شد و از زحمات سردار اصانلو تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1081470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha