لزوم تقویت نیروهای بسیجی برای افزایش توان بازدارندگی

حجت الاسلام محمدی سعادت جامعه بشری را در گرو وجود کارگزاران صالح، سالم و با اخلاص دانست و بر ضرورت تقویت نیروهای بسیجی برای افزایش توان بازدارندگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «احسان الله محمدی» امروز (سه‌شنبه، ۱۲ مرداد ) در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: شرایط امروز جامعه با وجود بحران کرونا ویروس بسیار حساس و وخیم است.

 



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بابیان اینکه وضعیت بیمارستان‌های رشت نامطلوب است گفت: تعداد بیماران در بیمارستان‌های استان بسیار بالا بوده و تخت‌های مراکز درمانی پر شده است. بایستی عموم مردم نسبت به این بیماری جدی‌تر باشند و از عادی انگاری بپرهیزند.‌

 



وی در ادامه سعادت جامعه بشری را در گرو وجود کارگزاران صالح، سالم و با اخلاص دانست و با اشاره به ضرورت انتخاب مدیران شایسته و لایق تصریح کرد: خداباوری، تقوا، خودسازی و با اخلاص بودن از معیارهای انتخاب مدیران شایسته در دولت سیزدهم باشد.‌

 



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حکومت امیرالمومنین(ع) به عنوان الگویی از مدل حقانیت در جامعه مورد توجه قرار گیرد افزود: انسان متدین هرگز مرتکب گناه نمی‌شود و همواره برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا با اخلاص فعالیت می‌کند.‌

 



وی با اشاره به اینکه اگر انسان رابطه خوبی با معبود داشته باشد، رابطه او با مردم نیز اصلاح می‌شود، اضافه کرد: مسئولان طبق فرمایش امام علی(ع)، باید از داشتن رفتار تصنعی با مردم پرهیز کرده و تنها برای رضایت پروردگار کار کنند.

 


حجت الاسلام محمدی با تاکید بر تقویت عملکرد بسیج در وضعیت کنونی اظهار کرد: اگر در اجرای طرحی موفق نبودید نقاط ضعف شناسی و برطرف شود و در صدد تقویت عملکرد و رفع نقاط ضعف باشید.

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان پرورش نیروهای بسیجی را یکی از وظایف مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: خطر بسیار نزدیک است زیرا اسرائیل و دشمنان اسلام و نظام در یک وجبی کشور حضور دارند و تقویت نیروهای بسیجی برای مقابله با خطرات احتمالی ضروری است.

 

 

گفتنی است، در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت الاسلام رهبری، حجت الاسلام ربانی نژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

کد خبر 1081707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha