ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان نیازمند بهسازی است

بیکی گفت: ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان برای بازرسی بهتر و ارتقاء عملکرد نیازمند بهسازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» امروز (۱۲ مرداد) در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نهبندان در خصوص اهمیت مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: مبارزه در سطح کلان و محموله های بزرگ عموما مقابله با ترانزیت مواد مخدر به شهرستان ها و استان های عمومی کشور است که برای جلوگیری از ورود مواد انجام می شود.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهرستان نهبندان در حوزه مبارزه با مواد مخدر شرایط خاصی را دارد، افزود: خرده فروشان در سطح شهرستان فعالیت هایی دارند لذا در این خصوص مردم به صورت مستقیم درگیر هستند، هر چه تعداد خرده فروشان افزایش یابد، قابلیت دسترسی به مواد افزایش می یابد.

 

وی تصریح کرد: افزایش تعداد خرده فروشان سبب افزایش مصرف و کاهش سن مصرف می شود، لذا طرحی برای جلوگیری از توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان اجرا می شود.

 

بیکی افزود: ایست و بازرسی سهل آباد برای بازرسی بهتر و ارتقاء عملکرد نیازمند بهسازی است.

 

فرماندار نهبندان گفت: ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته اختصاص یافته است و در سال جاری نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سرفصل کمیته برنامه ریزی شهرستان به این موضوع اختصاص داده شده است.

 

وی با بیان اینکه اولویت استان باید تامین اعتبار موارد ایست و بازرسی باشد، افزود: همچنین آموزش های فنی و حرفه ای، بهزیستی و کمیته امداد در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعب باید استمرار داشته باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1081734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha