شرکت ۱۸۷ داوطلب در آزمون ورودی پایه‌ دهم مدارس نمونه دولتی صومعه‌سرا

بالو گفت: آزمون ورودی پایه‌ دهم مدارس نمونه دولتی دوره‌ متوسطه‌ دوم با شرکت ۱۸۷ داوطلب در ۲ حوزه‌ امتحانی برگزار می‌شود.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در صومعه‌سرا اظهار کرد: آزمون ورودی پایه‌ دهم مدارس نمونه دولتی سال 1400 به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا ساعت ۹ صبح روز جمعه (15 مرداد) برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در آزمون امسال 187 دانش‌آموز داوطلب شرکت می‌کنند افزود: 158 دانش‌آموز دختر در حوزه‌ امتحانی دبیرستان نرجس و 29 دانش‌آموز پسر در حوزه‌ امتحانی دبیرستان شاهد شهید صدیقی در این آزمون شرکت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کرده‌ایم که ضمن برگزاری آزمون‌ها،‌ بهداشت و سلامت دانش‌آموزان نیز به خوبی تأمین شود.

 

بالو تصریح کرد: بر همین اساس تدابیر لازم برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی‌ها برای برگزاری آزمون و حضور دانش‌آموزان به شیوه کاملاً استاندارد و بهداشتی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در حال حاضر پذیرش دانش‌آموزان ورودی برای مدارس نمونه دولتی پایه دهم بر مبنای ارزشیابی پایان نوبت دوم پایه نهم و معدل پایانی این پایه به همراه نمره آزمون محاسبه می‌شود و در نهایت همه این موارد برای اعلام نتیجه آزمون ورودی دبیرستان مورد تقاضای آنها در نظر گرفته می‌شود.

 

کد خبر 1081961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha