اعضای کانون جوانان جمعیت هلال احمر آستارا خون اهدا کردند

خورشیدی گفت: اعضای کانون جوانان جمعیت هلال احمر آستارا در قالب اجرای طرح قرار مهربانی در پایگاه انتقال خون این شهرستان حضور یافته و به نیازمندان خون اهدا کردند.

«حسین خورشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با اشاره به اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ اهدای خون،اظهارکرد: اهدای خون ارتقای سلامت فردی را به دنبال دارد اما هدف اهداکنندگان فقط حفظ سلامت فردی نیست، بلکه کمک به همنوع از انگیزه های مهم مشارکت در این امر خداپسندانه است.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا افزود: اهداکنندگان خون سرمایه های گرانقدری هستند که بدون هیچ چشم داشتی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا می کنند.

 

وی با بیان اینکه اعضای کانون جوانان جمعیت هلال احمر آستارا در قالب اجرای طرح قرار مهربانی در پایگاه انتقال خون این شهرستان حضور یافته و به نیازمندان خون اهدا کردند، تصریح کرد: اعضای کانون جمعیت هلال احمر آستارا برای جلوگیری از کاهش ذخایر خونی و با هدف ترویج پویش قرار مهربانی در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند.

 

خورشیدی با اشاره به اینکه توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌های عام‌المنفعه و تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از جمله اهداف پویش قرار مهربانی است، گفت: قرار مهربانی طرحی است برای کمک به افراد نیازمند خون و بیمار که افراد داوطلب می توانند با اهدای خون در این امر انساندوستانه شرکت کنند.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا خاطرنشان کرد: اهدای خون از سوی کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر آستارا به افراد نیازمند همواره در مناسبت های مختلف انجام شده و این حرکت خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1081976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha