طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» در گیلان آغاز شد

حجت الاسلام رضوانی نژاد از آغاز طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان شکوه مادری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر گیلان خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به آغاز فصل دوم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم در گیلان اظهار داشت: فصل اول این طرح سال گذشته با هدف تکریم از خانواده شهدا برگزار شد که طبق اعلام ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ۳۶ هزار خانواده شهید در این طرح تکریم شدند.

 
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه امسال در تداوم این طرح ملی، فصل دوم آن با عنوان « شکوه مادری» آغاز شد افزود: در این طرح، تکریم مادران که از جایگاه ویژه در دین اسلام برخوردار هستندT محور اصلی است، مادرانی که فرزند شهید دارند و مادرانی که فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده اند.
 
 
وی اولویت‌های تکریم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در قالب این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مورد تکریم قرار می‌گیرند.
 
 

رضوانی‌نژاد با اعلام اینکه اين طرح در فهمای ۱۴۰۰ دارای امتياز است تصریح کرد: شکوه مادری به مدت ۲۶ هفته تا سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ در کلیه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به‌منظور تکریم فرزندآوری و فرزند پروری در منزل یکی از خانواده‌هایی که شاخص‌های تکریم را داشته باشند، اجرا می‌شود.

 

کد خبر 1081981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha