برگزاری نشست تخصصی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

نشست تخصصی جایگاه و نقش ورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای گام دوم انقلاب در ایلام به مناسبت گرامیداشت ۱۲ مردادماه چهل و یکمین سالروز تأسیس این نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام،  در این نشست، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب،  منشور و راهبردی جامع از سوی مقام معظم رهبری برای نیل به اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» تصریح کرد: این بیانیه که در ارتباط با سه مقطع زمانی پیش از انقلاب، چهل سالگی انقلاب و چشم انداز انقلاب خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان انتشار یافته تنها برای امروز و امسال نیست بلکه ابعاد و اثرات این نامه قطعا در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه آنچه برای عموم مردم و دلسوزان این نظام و انقلاب ضرورت دارد مطالبه گری بندها و موارد این منشور است.

وی بیان کرد: تجربه چهل سال گذشته نشان داده هر کجا مردم در صحنه بوده اند ، حضور پر رنگ آنها به تسریع و تحقق امور کمک کرده و نسخه شفابخش مشکلات بزرگ و کوچک بوده است.

 

حجت الاسلام چراغی پور تصریح کرد: در همین راستا ، بیانیه مقام معظم رهبری باید در مرحله نخست به گفتمان و سپس به مطالبه عمومی آحاد مردم از مسئولین تبدیل شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بیان کرد: همه گروه ها و دستگاه ها می بایست در جهت تبیین، تحلیل، تجویز، ترویج و تحقق گام های عملیاتی این سند درخشان چهل سالگی انقلاب، قدم بردارند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت های و ایام الله انقلاب اسلامی بعنوان شعائر نظام اسلامی همواره باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعنوان متولی اصلی اجرای این برنامه ها و مناسبت ها بی تردید جایگاه ویژه و رسالتی عظیم و خطیر بر عهده دارد .

 

گفتنی است، در ادامه این نشست هر یک از شرکت کنندگان پیرامون محور جلسه بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 1082051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha