هنوز پروتکل های محرم ابلاغ نشده است

حجت‌الاسلام عزت زمانی گفت: علی رغم اعلام وزیر محترم کشور ، متاسفانه تا ظهر امروز با همه پیگیری های انجام شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، هیچ ابلاغیه ای به دست ما نرسیده و ما همچنان شاهد بلاتکلیفی برگزار کنندگان هیئات و همه فعالان این عرصه هستیم.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گویی با اشاره به مصاحبه دیروز وزیر کشور مبنی بر ابلاغ شدن پروتکل های محرم گفت : علی رغم اعلام وزیر محترم کشور ، متاسفانه تا ظهر امروز با همه پیگیری های انجام شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی ، هیچ ابلاغیه ای به دست ما نرسیده است و ما همچنان شاهد بلاتکلیفی برگزار کنندگان هیئات و همه فعالان این عرصه هستیم.

 

وی افزود : ضروری است مدیران وزارت کشور این موضوع را مد نظر قرار دهند که تطبیق هیئت ها با پروتکل های بهداشتی ابلاغی زمان بر است و انتظار می رفت با توجه به توافقات خوبی که انجام گرفته بود ، حداقل یک هفته قبل از شروع محرم این دستورالعمل ها ابلاغ می شد. در چنین شرایطی اگر ابلاغ این پروتکل ها به روز شنبه  موکول شود ، هیئت ها عملا ۴۸ ساعت فرصت تطبیق شرایط خود با این دستورالعمل ها را خواهند داشت که  قطعا شرایط سخت تری را برای برگزار کنندگان هیئات ایجاد خواهد کرد.

 

کد خبر 1082077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha