مدرسه یک کلاسه روستای تل عارف کلنگ زنی شد

با همکاری خیرین، مدرسه یک کلاسه روستای تل عارف از توابع بخش شوسف شهرستان نهبندان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (13 مرداد) در مراسم کلنگ زنی مدرسه یک کلاسه روستای تل عارف نهبندان، گفت: خراسان جنوبی یک استان فرهنگی است که پتانسیل فرهنگی آن بیش از سایر ظرفیت های آن مد نظر است.

 

فرماندار نهبندان با اشاره به حضور اولین مدارس در استان خراسان جنوبی و تربیت بزرگانی از این مدارس برای خدمت به مردم، اظهار داشت: زمینه تحصیل و امکانات آموزشی باید در این استان برای دانش آموزان فراهم شود.

 

وی تصریح کرد: روستای تل عارف از توابع بخش شوسف نهبندان یکی از روستاهای کم برخوردار و محروم بخش شوسف است که ساخت مدرسه در این روستا در راستای کاهش مهاجرت، مقابله با حاشیه نشینبی و امیدواری دارای اهمیت است.

 

وی با اشاره به خلوص نیت خیرین گفت: این خلوص نیت مهمترین ملاک عمل در کار خیر است.

 

فرماندار نهبندان گفت: تل عارف یکی از روستاهای محروم شهرستان است لذا نظام و دولت برای زیرساخت گاز اقدامات مهمی انجام داده و گاز منطقه فراهم است، همچنین این روستا در سال جاری از زیرساخت آب بهره مند خواهند شد.

 

گفتنی است مدرسه یک کلاسه روستای تل عارف از توابع بخش شوسف نهبندان با حجم اعتبار و تجهیزات لازم به مبلغ 400 میلیون تومان امروز با حضور نماینده خیر، فرماندار نهنبدان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان و امام جمعه نهبندان کلنگ زنی شد.

 

قبل از این مراسم بازدیدی هم از روستای جاهشند بخش مرکزی شهرستان انجام و مقرر شد با توجه به نیاز مدرسه سه کلاسه بررسی های لازم انجام شود.

 

 

 

کد خبر 1082101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha