اساس کار شوراهای اسلامی، تصمیم‌سازی بر اساس خرد جمعی است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: اساس کار شوراهای اسلامی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بر اساس «خردجمعی» و «تکریم شهروندان» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی در آیین تکریم اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد و همچنین شهرداران گفت: اساس کار شوراهای اسلامی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بر اساس «خردجمعی» و «تکریم شهروندان» است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از ارکان مهم تصمیم‌گیری و مدیریت محلی محسوب می شوند و نقش به سزایی در تحقق «حکمرانی خوب شهری و روستایی» ایفا می‌کنند.

بایبوردی عملکرد اعضای شورای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای چهارگانه آران و بیدگل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: علیرغم فعالیت مطلوب شوراهای شهر و شهرداران، مبلمان شهری شهرها دارای ضعف‌ های اساسی است که امیدواریم شوراهای اسلامی جدید در بهبود مبلمان شهری برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را اجرایی کنند.

 

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر به شهرداران و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد از خدمات آنان تجلیل کرد./

کد خبر 1082174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha