افتخار نیروی انتظامی به خدمت بی‌منت و رضایتمندی مردم است

خسروی با تأکید بر اینکه افتخار نیروی انتظامی به خدمت بی‌منت و رضایتمندی مردم است، گفت: مراقبت سازمانی و تقویت آموزش‌های عقیدتی سیاسی در نیروهای نظامی برای انجام مأموریت با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۱۴ مرداد) در دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند و رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خادم و خدمتگزار مردم است و به فرمایش امام حسین (ع) باید گفت از طرف ما خداوند اجر و پاداش به شما عنایت فرمایید.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه خدمات و فعالیت نیروی انتظامی به مردم را شبانه روزی دانست و گفت: نیروی انتظامی در جامعه با حضور در بخش‌های مختلف و خدمات شبانه‌روزی بی‌نظیر انجام می دهد که بر هیج کسی پوشیده نیست.

 

وی با تأکید بر اینکه افتخار نیروی انتظامی به خدمت بی‌منت و رضایتمندی مردم است، عنوان کرد: ماموران نیروی انتظامی حافظ مال و ناموس مردم هستند و اقدامات انجام گرفته توسط این نیرو ملموس  و ارزشمند است.

 

خسروی با بیان اینکه سرریز تمام مشکلات و آسیب های اجتماعی به سمت نیروی انتظامی است، تصریح کرد: نيروی انتظامی علاوه بر اینکه ضابطه‌مند است از اعمال سلايق شخصی جلوگيری می كند ضمن اینکه می تواند از جايگاه آمرانه و قانونی خود صحيح استفاده كند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بر همکاری تمام ادارات و نهادها برای پیشگیری و کاهش آسیب اجتماعی با نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: امنیت امروز جامعه و بخصوص امنیت ویژه که در خراسان جنوبی حاکم است مرهون زحمات نیروی مسلح و به ویژه نیروی انتظامی و مرزبانی است.

 

وی با اشاره به ضرورت مراقبت سازمانی و تقویت آموزش های عقیدتی سیاسی در نیروهای نظامی برای انجام مأموریت، گفت: با توجه به مشکلات مطرح شده توسط فرمانده انتظامی بیرجند، اميدوارم مسئولين استان و کشور به اهميت زحمات و خدمات نیروی انتظامی واقف باشند و بتوانند کمبود اعتبارات، مشکلات حقوق و مزایا و امکانات این نیروها را پیگیری و برطرف کنند.

 

گفتنی است در پایان این دیدار مقرر شد، معاونت حقوقی نیروی انتظامی خراسان جنوبی تمام مشکلات و پیشنهادات را در اسرع وقت به صورت مکتوب به دفتر نماینده تحویل دهند تا پیگیری لازم از طریق مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مربوطه صورت گیرد.

کد خبر 1082185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha