۹۲۰۰ دوز واکسن کرونا در دهلران تزریق شد

فرماندار شهرستان دهلران گفت: تاکنون ۹ هزار و ۲۷۸ دوز واکسن کرونا در شهرستان دهلران تزریق شده است.

«مجید عسگری» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از این میزان واکسن تزریق شده ۷ هزارو ۴۸۰ نفر دوز اول و یک هزار و ۷۹۸ نفر دوز دوم را دریافت کردند.

 

وی تصریح کرد: از ابتدی سال جاری تاکنون ۷ هزارو ۷۳۴ تست کرونا از افراد گرفته شده که از این میزان ۴ هزار و ۲۷۱ نفر تست پی. آر. سی و ۳ هزار و ۴۶۳ نفر تست رپید گرفته شده که دو هزارو ۱۴۴ نفر موارد مثبت بودند.

 

فرماندار شهرستان دهلران گفت: بر اساس این آمار و طبق سند ملی واکسیناسیون 16درصد جامعه هدف تا کنون در این شهرستان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

 

وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون نیز ۳۴ نفر از شهروندان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادن و در مجموع آمار فوتی‌ها شهرستان ۸۰ نفر است.

 

رئیس ستاد کرونا شهرستان دهلران افزود: از اردیبهشت ماه تا پایان تیر ماه ۴۷۳ نفر بستری شدند و در حال حاضر نیز ۲۹ نفر در بیمارستان شهدا بستری هستند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۳ هزار و ۷۷۶ نفراز شهروندان به کرونا مبتلا شدند، گفت: انتظار داریم که شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری لازم را با ستاد کرونا شهر ستان داشته باشند تا از این موج نیز عبور کنیم.

 

فرماندار دهلران ضمن تقدیر از کادر درمان و پرسنل شبکه بهداشت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث واکسیناسیون مردم به خوبی همکاری لازم با شبکه داشته‌اند و خدمات کادر سلامت چه در بخش کرونا و چه واکسیناسیون قابل تقدیر است.

 

 

کد خبر 1082210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha