یادآوری و زنده نگه داشتن ایام الله انقلاب وظیفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام خاضع وظیفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یادآوری و زنده نگه داشتن ایام الله انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان تلاش می کنند که ایام الله را محو کنند و یا به دست فراموشی سپرده شود، لذا وظیفه ما زنده نگه داشتن ایام الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» ظهر امروز (15 مرداد ماه) به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه به 12 مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره و اظهار کرد: این نهاد انقلابی طبق موافقت و نظر حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) در سال 1359 تاسیس شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهاد مقدس و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از ارکان اصلی تبلیغات در جمهوری اسلامی است که سیاست گذاری، هماهنگی و برگزاری مراسم و مناسبت ها و ایام الله انقلاب را برعهده دارد.

 

وی یادآور شد: مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی به عنوان تریبون اعلام مواضع ملت بزرگ ایران اسلامی در موضوعات و مسائل مهم ملی، منطقه ای و جهانی است.

حجت الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: مدیریت مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی یکی از رسالت های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که ارزش های انقلاب اسلامی از طریق برگزاری مراسم، مناسبت ها و همچنین راهپیمایی ها و بزرگداشت ها به نسل های بعدی منتقل شده و خواهد شد.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با برگزاری مراسم و مناسبت های تاریخی انقلاب اسلامی شاهد اثرات ارزنده ای در سطح جامعه هستیم که اثرات بالای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد و همیشه بازتاب های گسترده بین المللی و وجه مردمی نظام جمهوری اسلامی را در منظر و چشم جهانیان به نمایش می گذارد.

 

وی ضمن قرائت آیه 39 سوره احزاب «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِيبًا»، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این آیه شریفه را نصب العین خود قرار داده و برای موفقیت در تبلیغ و بزرگداشت مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی و رویدادهای مهم تاریخی در طول انقلاب همواره تداوم تبلیغ، رعایت تقوا و خداترسی در تبلیغ و شهامت و قاطعیت تبلیغ در کنار نترسیدن از غیر خدا و نترسیدن از جبهه کفر، شرک، نفاق و طاغوت و توکل به خدا و باور به وعده های الهی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام خاضع تاکید کرد: یکی از وعده های الهی این است که در آیه 40 سوره حج خدای سبحان می فرماید «وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ» «خداوند کسانی که اور را یاری کنند و از آیینش دفاع کنند یاری می کند» پس اگر ما با خدا باشیم و در راه خدا حرکت و مجاهدت کنیم، خدا نیز ما را حمایت می کند و حتما نصرت الهی شامل حال ما خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به آیه هفتم سوره مبارکه محمد اشاره کرد و گفت: خداوند متعال می فرماید «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم» ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام هایتان را استوار می‌دارد».

 

وی ابراز داشت: چون ملت ایران برای خدا و نصرت دین خدا قیام کرد، خدای سبحان ملت ما را در این 43 سال از پیروزی انقلاب همواره ملت ما را در مقابل جبهه باطل و شرک و کفر و نفاق یاری کرده است.

حجت الاسلام خاضع اظهار کرد: اگر حمایت های خدا و نصرت الهی نبود در مقابل این همه ظلم و ستم جبهه استکبار و فشار، توطئه، فتنه و دسیسه جمهوری اسلامی دوام پیدا نمی کرد ولی نصرا خدا به دلیل شایستگی ملت ایران شامل حال ملت و نظام اسلامی شد.

 

امام جمعه موقت یاسوج وظیفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یادآوری و زنده نگه داشتن ایام الله انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان، منافقین و جبهه استکبار تلاش می کنند که ایام الله را محو کنند و یا به دست فراموشی سپرده شود تا بتوانند جای جلاد و شهید را عوض کنند؛ لذا وظیفه ما زنده نگه داشتن ایام الله است تا این ایام الله دچار تحریف توسط دشمنان و فراموشی توسط خودی ها نشود.

 

وی وقایع مهم انقلاب اسلامی در این 43 سال را جزو ایام الله دانست و ادامه داد: در دهه فجر انقلاب اسلامی که 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل عظیم الشان بعد از سال ها تبعید به میهن و 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، این روزها از ایام الله هستند.

حجت الاسلام خاضع دوازدهم فروردین، روز تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را از دیگر ایام الله عنوان کرد و گفت: حماسه مردم در روز 9 دی که با حضور خود فتنه عظیم دشمنان را خنثی کرد و به مثابه آبی بر روی آتش فتنه سال 88 بود و دشمنان با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی راه اندازی کرده بودند نیز از ایام الله است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز جهانی قدس، یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز حمایت از مظلومان در اقصی نقاط عالم و روز حمایت از آرمان قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یادآور شد و گفت: این روز، روز اظهار خشم و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی و باعث اتحاد، انسجام و یکپارچگی همه امت اسلامی علیه جبهه استکبار است.

 

وی روز تشییع سردار دلها «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» را یادآور شد و اظهار کرد: در این تشییع با حضور باشکوه و معنادار مردم دشمن به وحشت افتاد و اتحاد و انسجامی که در کشور و جبهه مقاومت ایجاد کرد در زمره ایام الله قرار دارد.

حجت الاسلام خاضع 15 خرداد را طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 15 خرداد یک ضروت است که امام راحل این روز را ایام الله نامید و برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنده نگه داشتن ایام الله انقلاب است و مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی، سیاست گذاری، نظارت و اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی را این نهاد انقلابی (شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) برعهده دارد و نقش موثری در راستای فرهنگ سازی مناسبت ها و جریان های انقلابی ایفا می کند.

 

وی اظهار کرد: برگزاری مراسم و مناسبت های انقلابی کارکردها و نتایج بسیار مهم و ارزشمندی دارد و در مواقع حساس و مورد نیاز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان موذن انقلاب، اطلاعیه و فراخوان برای حضور مردم صادر می کند و مردم بصیر، انقلابی، زمان شناس و ولایت مدار برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب در صحنه حاضر می شوند.

حجت الاسلام خاضع گفت: حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه خنثی کننده توطئه ها، فتنه ها و دسیسه های دشمنان بوده که به عنوان خادم شما مردم در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردان اعتماد مردم غیور و ولایت مدار به این نهاد انقلابی هستم و به حماسه های پرشور و متعدد که در طی این سال ها با حضور آگاهانه و بصیرت مندانه شما خلق شد افتخار و از شما تقدیر و تشکر می کنم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی نقش بسیار مهمی در تولید و بازتولید وحدت، اقتدار، عزت و غرور ملی دارد و خنثی کننده توطئه ها و فتنه های دشمنان است.

 

وی ابراز داشت: دشمنان در طول سال با توجه به سیطره ای که بر خبرگزاری ها و رسانه هی دنیا دارند بر علیه نظام و انقلاب اسلامی تبلیغات سوء می کنند که با یک راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس، 13 آبان و حماسه حضور مردم در صحنه همه فتنه ها، توطئه ها و شایعات دشمن خنثی می شود.

حجت الاسلام خاضع گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان روابط عمومی و تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با حضور فقیه مجاهد، انقلابی و ولایی در راس آن یعنی حضرت آیت الله جنتی، شاهد 41 سال خدمت خالصانه، صادقانه و بی منت در عرصه برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی، تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی هستیم که کارنامه درخشان شورای هماهنگی و در حقیقت کارنامه درخشان ملت انقلابی، دشمن شناس و زمان شناس است که در مواقع نیاز در صحنه حضور پیدا می کنید.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری مناسبت های انقلابی و حضور باشکوه و حماسی مردم در صحنه خون تازه ای به پیکر انقلاب و مردم انقلابی تزریق می کند.

 

وی گفت: حضور مردم در صحنه به مثابه جنود الهی است که برای کشور تولید قدرت و اقتدار می کند و نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

کد خبر 1082479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha