جشنواره های «شهود قدسی» و «شعر باران» توسط جهاد دانشگاهی فارس اجرا شد

بابایی گفت: جشنواره های «شهود قدسی» و «شعر باران» توسط این نهاد اجرا شد و همایش «عصر سلیمانی» با همکاری فضای مجازی سپاه در سطح ملی شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مظاهر بابایی»، امروز (شنبه 16 مرداد) همزمان با سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، در جمع خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه در عصر ارتباط، به عنوان یک مدافع جنگ رسانه ای عمل می کنند و باید از همه سربازان این حوزه تقدیر کرد که با حداقل امکانات بیشترین دفاع را انجام می دهند و مشکلاتی که مربوط به این صنف است هرچه زودتر برطرف شود.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به اینکه در سه حوزه آموزش، فرهنگی و پژوهشی فعالیت داریم، تاکید کرد: موضوع اشتغال با توجه به تغییرات سال 1399 در یک مجموعه معاونت آموزشی و کارآفرینی تجمیع شده است.

وی با اشاره به اینکه تدوین دوره های تخصصی بود یکی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی فارس بود و دوره های مورد نیاز جامعه را برحسب نیازها تعریف شدند، افزود: طرح «سرباز ماهر» یکی از طرح هایی بود که سال 99 آن را به اجرا رساندیم و با همکاری همکاری وزارت ورزش و جوانان و نیروهای مسلح این کار شکل گرفت.

بابایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و یکصد نفر در ماه آموزش داده شد و استان فارس جز استان های پیشرو بود و از سوی سپاه مورد تجلیل قرار گرفت، اضافه کرد: طرح مشاغل خانگی از دیگر طرح های سال ۱۳۹۹ بود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی آموزش های تخصصی، در اوایل سال ۹۹ اقدام به راه اندازی مرکز آموزش تخصصی مجازی در استان فارس کردیم که مورد استقبال زیادی قرار گرفت، افزود: سعی داریم در پسا کرونا هم این مرکز آموزش مجازی را حفظ کنیم تا آموزش ها به سراسر کشور ارائه شود.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با یادآوری این مطلب که جهاد دانشگاهی نهاد خود درآمد است، افزود: جشنواره های «شهود قدسی» و «شعر باران» توسط این نهاد اجرا شد و همایش «عصر سلیمانی» با همکاری فضای مجازی سپاه در سطح ملی شکل گرفت.

وی گفت: مجوز درمان سرطان ناباروری از علوم پزشکی استان گرفته شده و ۸۰ درصد فضا آماده شده است و امیدواریم بهمن ماه مرکز درمانی تخصصی شروع به کار کند.

 

کد خبر 1082568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha