توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی ماه ذی الحجه در بین کانون های مساجد استان همدان

ناهیدی فرد گفت: کانون مساجد به کمک موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و همچنین برنامه سمت خدا به مناسبت عید سعید غدیر در ششمین دوره از کمک‌های معیشتی مومنانه در این استان ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع می کند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با همت برنامه وزین "سمت خدا" و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) با برپایی پویش مردمی، کمک های خیرین و عموم مردم در هر ماه قمری جمع آوری و در قالب طرح قربانی در میان نیازمندان کشور توزیع می کند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح قربانی تا کنون در طی شش مرحله گوشت های قربانی در میان نیازمندان توزیع شده است ، افزود: دو مرحله از شش مرحله یاد شده، در سال جاری انجام شده که در اردیبهشت ماه امسال شاهد توزیع بسته های گوشت قربانی در شهرستان های کبودرآهنگ و رزن و در ماه ذی الحجه در شش شهرستان دیگر استان همدان هستیم.

 

وی ادامه داد:  تا کنون در شهرستان های نهاوند، بهار، تویسرکان، اسد آباد و فامنین یک هزار و 334 بسته گوشت قربانی توزیع شده است و یک هزار و 66 بسته گوشت در شهرستان همدان در طی این هفته توزیع می شود.

 

وی  با اشاره مشکلات متعدد معیشتی مردم در بحران شیوع کرونا، افزود: به دنبال لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مساوات و کمک به معیشت اقشار محروم جامعه، کانون‌های فرهنگی و هنری به کمک موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و همچنین برنامه «سمت خدا»  با طرح قربانی عید غدیر خم وارد صحنه شد و بسته های گوشت قربانی را در بین نیازمندان شهرستان های این استان توزیع کرد.

 

ناهیدی فرد یاد آور شد: در طرح قربانی ماه ذی الحجه ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان همدان توزیع شد.

کد خبر 1082659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha