مبلغان عاشورای حسینی، فرماندهان جبهه نرم علیه استکبار جهانی هستند

آیت الله عبادی با بیان اینکه مبلغان عاشورای حسینی، فرماندهان جبهه نرم علیه استکبار جهانی هستند، گفت: مبلغان باید از ابتدای ماه محرم به صورت هدفمند به مقابله با نقشه های شوم دشمن بپردازید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (16 مرداد) در دیدار با اعضای ستاد مردمی محرم 1443 اظهار داشت: عاشورای حسینی یک تاریخ نیست بلکه یک جریان است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: امام حسین (ع) و اصحابشان در مبارزه با علت های فساد کاری انجام دادند که در گذشته تاریخ و در آینده نمونه نداشته است و حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) اولین حاملان پیام عاشورای حسینی بودند.

 

وی با بیان اینکه مبلغان عاشورای حسینی، فرماندهان جبهه نرم علیه استکبار جهانی هستند، افزود: تمام کارهای شما مبلغان باید هدفمند و دارای پیام باشد و وقت این مردم عزیز و جمعیت های انبوه را با پیام ها و محتواهای حسینی مطابق مسائل روز پُر کنید.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از محرم و صفر سر نهاده است، ادامه داد: موانع بسیاری طی ۴۰ سال اخیر بر سر راه انقلاب وجود داشته است که منشا آن به داخل و یا خارج بر می گردد که از روی جهل یا آگاهی رخ داده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی جریانات حق و باطل را خوب می شناسند و با تحلیل هایی که دارند به دنبال تسلط یافتن بر مسلمانان هستند اما جمعیت شیعه با دو بال سرخش یعنی عاشورای حسینی و سبز خود یعنی امید و نوید ظهور امام زمان (عج) باعث شکست نقشه های دشمنان شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمن هیچ وقت برای دشمنی با انقلاب اسلامی کم نمی گذارد، گفت: دشمنان به دنبال این هستند تا مجالس عزاداری حسینی را تعطیل کنند و هیچ گاه دست از این کار بر نمی دارد.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: وظیفه پاسخ دادن به دشمن بر عهده مبلغان قرار دارد و مردم نیز با شما هستند و طی ۴۰ سال گذشته موانع عجیبی در داخل علیه انقلاب مشاهده کردیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب یکی از الهامات الهی محسوب می شود، افزود: دشمن از ۲ سال قبل طبق نقشه های خود صریحا گفت که دیگر ۹ دی و ۲۲ بهمنی وجود نخواهد داشت اما مردم ایران اسلامی دشمن را مایوس کردند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: انتخاب شایسته آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور و روی کار آمدن مجلس انقلابی در خور گام دوم انقلاب است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و محرم حسینی دنیا را فرا گرفته است، گفت: دشمن به دنبال تغییر عقیده و فرهنگ و سبک زندگی مردم است و باید مبلغان به مقابله با این موضوع با سلاح مناسب بپردازند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باید به شعور مردم با فرهنگ خراسان جنوبی آفرین گفت و جای تحسین دارد چرا که این مردم ۱۵ سال قبل از همه مردم ایران نیرویی را انتخاب کردند که توانایی نجات ایران اسلامی را داشت و رهبر معظم انقلاب به همین دلیل به خراسان جنوبی و بیرجند بسیار عنایت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در داخل متاسفانه سبک زندگی مردم را به سمت بی دینی بردند، افزود: عده ای را به پول و عده ای را به بی پولی مشغول کردند تا دین خود را فراموش کنند و باعث ایجاد بی اعتمادی بین مردم و دولت شدند.

 

آیت الله عبادی در پایان با بیان اینکه حل انواع مشکلاتی که امروز بر مردم تحمیل شده نیازمند یک صبر انقلابی اسلامی است، گفت: امروز بعد از آن همه آیه های یاس خواندن و منع مجالس حسینی قطعا پیروز میدان شما مبلغان خواهید بود و باید میدان داری کنید.

 

 

 

کد خبر 1082664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha