۱۰۲ هزار دوز واکسن کرونا در استان ایلام تزریق شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تاکنون ۱۰۲ هزار دوز واکسن کرونا در استان ایلام تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «جمیل صادقی فر» روز شنبه در جلسه ستاد کرونا در ایلام اظهار کرد:  هفت شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند، اگر با این روند پیش برویم شهرستان‌های چرداول و بدره نیز باتوجه به افزایش مبتلایان به صف شهرستان‌های قرمز کرونایی خواهند پیوست.

 

وی تصریح کرد: در بدترین شرایط ممکن به خصوص در بخش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از اول این بیماری تا به الان هستیم، بدون شک وضعیت حتی از آبان ماه سال گذشته هم خطرناک‌تر است به این دلیل که در آبان ماه مردم همراهی خوبی داشتند.

 

صادقی فر ادامه داد: اکنون همراهی‌ها بسیار ضعیف است و رعایت پروتکل‌ها در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد.

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه در موجودی واکسن هیچ مشکلی در استان وجود ندارد، بر اساس آمار تا روز گذشته بیش از ۱۰۲ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده است.

 

وی ادامه داد: بیماران خاص نیز نگران واکسیناسیون نباشند، اکثر این بیماران واکسن دریافت کرده‌اند اما هر کدام از این افراد که بیماری خاص دارند و واکسن دریافت نکرده‌اند با نظر پزشک متخصص برای واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند.

 

صادقی فر تصریح کرد: هیچ مشکلی در خصوص واکسیناسیون در استان وجود ندارد و واکسن به اندازه کافی موجود است.

 

وی با اشاره به اینکه تخت‌های بیمارستانی در استان دیگر برای پذیرش بیماران کافی نیست و راهی جز دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان و افراد کمتر از ۲۰ سال خیلی مراقب باشند چرا که این روزها ویروس دلتا این افراد را به شدت و به سرعت مبتلا خواهد کرد.

کد خبر 1082743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha