هیئت های عزاداری محرم امسال تعطیل نیستند

حجت الاسلام قدرتی، با بیان اینکه محرم امسال هیچ هیئتی تعطیل نیست، گفت: مراسم عزاداری محرم به میزبانی ۲هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی»، امروز(16مرداد)، در گردهمایی «نسل حسینی» ویژه هیئت های مذهبی و مداحان لرستان اظهارداشت: مراسم عزاداری محرم امسال با حضور 2 هزار و500 هیئت مذهبی برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: برنامه های محرم امسال با حضور 600 مبلغ و در فضای بازبرگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: امسال هیچ هیئتی تعطیل نیست، هیچ روضه و جایگاهی تعطیل نخواهد بود و مراسم عزاداری در فضای باز برگزار می‌شود و برای حفظ سلامتی مردم تجمعی صورت نمی گیرد.

 

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مربوط به هیئت‌های زنجیر زنی و طبل و سنج را نیز خواهیم داشت و البته دسته‌روی ها محله‌ای است و نباید از محله خود بیرون برویم.

 

وی عنوان داشت: قول داده‌ایم هیئتی‌های ما پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و نسبت به سلامتی مردم حساس هستند و همه باید از ماسک استفاده کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: امسال مراسم عزاداری محرم در فضای باز با یک سوم جمعیت و در فضای بسته با یک چهارم جمعیت مراسمات برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1082791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha