توزیع بیش از ۲ هزار سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد فارس

رحیمی گفت: ۲ هزار و ۶۹۱ سری جهیزیه میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، در سطح استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (شنبه 16 مرداد) در حاشیه مراسم توزیع 2 هزار و 691 سری جهیزیه که در مجتمع «شهید آیت الله ربانی شیرازی»، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: امروز شاهد توزیع 2 هزار و 691 سری جهیزیه مربوط به سال 1400، میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، هستیم.

استاندار فارس با یادآوری این مطلب که در سال 1399 بیش از 6 هزار جهیزیه به نیازمندان توزیع شد، تاکید کرد: از خیرین بزرگوار که کمک کردند این پیوندهای آسمانی شکل بگیرد، اجر و ثواب لازم را می گیرند، آنان با نیت صاف و صادقانه به میدان آمدند و این اتفاق خوب روی داد.

وی با اشاره به اینکه توفیق حاصل شد مبلغی از مدیر برنامه و بودجه کشور جذب و تامین شد و جهیزیه مربوطه تقدیم می شود، افزود: سه هزار و 500 واحد مسکن محرومان را چند روز قبل افتتاح کردیم و بیش از 2 هزار و 500 مسکن هم برای مددجوبان کمیته امداد فارس به زودی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه با همدلی و اتحاد می توانیم کارهای خوب را انجام دهیم، تاکید کرد: خیرین بزرگی در فارس هستند که مایه مباهات استان هستند.

کد خبر 1082811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha