نماهنگ «آخرین قدم» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

حضوری گفت: نماهنگ «آخرین قدم» با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم «علی نظری» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تولید شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نماهنگ «آخرین قدم» از تولیدات کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» است که با تلاش بچه های مسجد در مرکز رسانه ای «کوثر» این کانون تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه این اثر به یاد و خاطره شهدای مدافع حرم  ساخته شده است، افزود: مدت زمان این نماهنگ 9 دقیقه و 22 ثانیه است.

 

وی با اشاره به اینکه کار تولید این نماهنگ به همت بچه های مسجد انجام شده است، عنوان کرد: تهیه کنندگی این اثر را «محمدحسین هنرمند» و کارگردانی آن را «مجتبی صبری» بر عهده داشته است.

 

حضوری با اشاره به اینکه خوانندگی اثر «آخرین قدم» را «حامد زمانی» عهده دار بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین «هادی نصیری» و «فاطمه پژوم» بازیگران این نماهنگ را عهده دار بوده اند.

 

وی با قدردانی از عوامل ساخت وتولید این اثر فاخر، عنوان کرد: نماهنگ «آخرین قدم» همزمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم «علی نظری» در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

کد خبر 1083056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha