نظارت رسانه ها فرصتی برای عملکرد مطلوب دولتمردان است

حقیقی با بیان اینکه برخی از مدیران از توان خوبی برای ارتباط با خبرنگاران برخوردارند گفت: نظارت رسانه ها فرصتی برای عملکرد مطلوب دولتمردان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاه های خبری اظهار کرد: 168 کشور  در جهان درگیر ویروس کرونا هستند و علیرغم واکسیناسیون انجام شده هنوز هم با این بیماری درگیر هستند.

 


فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه رابطه و نظارت خبرنگاران بر حاکمان، یک ضرورت است، گفت: هرجا این ضرورت عملیاتی شده توفیقات آن سیستم خوب بوده و خوب منعکس شده و هر جایی که این ضرورت در حد شعار بوده آن سیستم خسارت دیده است.

 


وی افزود: رهبری همواره به دولتمردان در خصوص گزارش اقدامات تاکید کردند و همین گزارشات توسط خبرنگاران منعکس می شود.

 


حقیقی با یادآوری اینکه برخی از مدیران از توان خوبی برای برقراری ارتباط با رسانه ها برخوردارند، گفت: خواسته بنده در خصوص رسانه ها عملیاتی نشد و ارتباطات باید بیش از این بود.

 


استاندار زنجان با اشاره به اینکه 50 درصد افراد بالای 50 سال در استان زنجان واکسینه شده اند، افزود: نیروی انتظامی، خبرنگاران و حمل و نقل درون شهری و برون شهری به مدت 10روز است که آغاز شده است.

 


استاندار زنجان با یادآوری اینکه استان زنجان چهارمین استان مرکز تجمیع واکسیناسیون از نظر کمی است و 24 مرکز تجمیع واکسیناسیون در استان فعال است.

 


حقیقی با اشاره به اینکه مراکز تجمیع استان زنجان شلوغ نیست و هر اندازه واکسن در اختیار استان قرار گیرد قادر به تزریق هستیم، گفت: تجهیز مراکز واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها ضرورت مقابله با کرونا ویروس است.

 


استاندار زنجان میزان رعایت پروتکل ها در استان زنجان را 45 درصد خواند و افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون به موقع در این شرایط یک ضرورت است.

 


حقیقی با اشاره به افتتاح برخی پروژه های بزرگ در سال گذشته و امسال افزود: در هفته دولت نیز پروژه هایی افتتاح خواهد شد.

 


وی میزان صادرات چهارماهه امسال از استان زنجان را 160 میلیون دلار خواند و گفت: بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه اقتصادی از اقدامات خوب در استان است.

کد خبر 1083188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha