مسجد جامع رجایی شهر سیاه پوش ماه محرم حسینی شد

خسروجردی با اشاره به اهمیت عزاداری ماه حرم در قالب رعایت قوانین بهداشتی گفت: مسجد جامع رجایی شهر کرج سیاه پوش ماه محرم حسینی شد.

« علیرضا خسروجردی» ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تدابیر لازم با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر به منظور عزاداری ماه محرم حسینی اتخاذ شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: ایام محرم به عنوان یکی از مهمترین مناسبت ها و سنت هایی است که همواره نسبت به آن توجه ویژه ای شده است و تکریم این ایام از برنامه های هرساله مومنان و مومنین است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: فعالین هیئت ها و فعالان مسجدی همواره نسبت به خدمتگذاری به محرومان محقق شده است و در عین حال روضه امام حسین(ع) با توجه به سنت ها و رعایت قوانین بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: تبیین و تشریح وقایع عاشورای حسینی و فرهنگ ایثار و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر از شاخص هایی است که با اهتمام امام مسجد در طول ایام ماه محرم مورد توجه قرار می گیرد. 

 

خسروجردی تصریح کرد: مسجد جامع رجایی شهر به عنوان یکی از مساجد محوری در منطقه رجایی شهر است و همواره نسبت به برنامه ریزی فرهنگی، آموزشی و رسانه ای عملکردهای ویژه ای در جهت تعالی معارف دینی و الهی دارد. 

 

 

کد خبر 1083283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha