درخشش دانش آموزان تالشی در جشنواره فردا

مختاری از درخشش دانش آموزان تالشی در سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد.

«سید مرتضی مختاری» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در تالش گفت: سی نهمین دوره جشنواره کشوری فرهنگی هنری فردا در شش بخش شامل «هنرهای آوایی»، «فیلم و هنرهای نمایشی»، «هنرهای دستی و تجسمی»، «آفرینش‌های ادبی»، «رسانه و فضای مجازی» و «نقد» برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش تالش با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با شرکت بیش از ۱۴ و نیم میلیون دانش آموز در ۸۰ رشته و گرایش به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شد، افزود: این جشنواره فرهنگی هنری، در چهار مرحله مدرسه، منطقه، استانی و کشوری به صورت فرایند محور برگزار شد.

 

وی از درخشش دانش آموزان تالشی در سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد و تصریح کرد: در جشنواره فرهنگی هنری فردا النا ثباتی آذر در رشته عکاسی رتبه اول و ساناز طالبی در رشته تکنوازی تنبوره رتبه دوم را کسب کرد.

 

مختاری گفت: همچنین در سی نهمین دوره جشنواره کشوری فرهنگی هنری فردا آیناز رحمانی پرهیزکار رتبه برگزیده کشوری در رشته پادکست شد.

 

مدیر آموزش و پرورش تالش با تبریک این موفقیت ارزشمند به تمامی دانش آموزان شهرستان و دست اندرکاران امر، خاطرنشان کرد: این موفقیت مرهون تلاش همه مسئولین اداره آموزش و پرورش تالش، مدیران مدارس و دبیران سختکوش است.

کد خبر 1083385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha