عشق و علاقه و محبت مردم ایران به اهل بیت(ع)شکست ناپذیر است

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: عشق و علاقه و محبت مردم ایران به اهل بیت(ع) وجود دارد و این شکست ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ در نشست سرپرستان هیئات مذهبی رباط کریم گفت: با توجه  به اینکه تجربه خوبی در سال گذشته در برگزاری مراسم ماه محرم داشته‌ایم، باید این تجربه موفق، امسال هم با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در مجالس عزاداری تکرار شود.

امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  اظهار داشت؛این روزها دشمنان اسلام و ایران سعی بر این دارند تا از تاثیرگذاری و آموزندگی نهضت عاشورا بکاهند و در حال حاضر دشمنان ما تلاش می کنند تا مجالس عزاداری و سوگواری ما را بی محتوا نموده و به انحراف بکشاند.

حجت الاسلام ترابی گفت: دشمن می داند تا زمانی که این مجالس عزاداری محرم و صفر برپا است و این عشق و علاقه و محبت مردم به اهل بیت وجود دارد این ملت شکست ناپذیر است.

وی با اشاره به فرهنگ عاشورایی ملت ایران و تاثیر پذیری این فرهنگ در همه ابعاد انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت حسینی ایران ۴۲ سال قبل با تاسی به سید الشهداء علیه السلام و فرهنگ عاشورا این انقلاب را به پیروزی رسانده و یک نظام سیاسی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه را در این کشور اهل بیت (ع) استقرار بخشیدند.

کد خبر 1083393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha