اجرای ۳۳۰ برنامه ویژ دهه اول محرم در کردستان

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از اجرای ۳۳۰ برنامه ویژه دهه اول محرم در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در راستای ترویج معروفات در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه دهه اول محرم به نام دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، اظهار کرد: در این دهه 330 برنامه‌ در سطح شهر، روستا، بخش و دهستان‌های استان کردستان اجرا خواهد شد.  

 

وی مهمترین هدف ستاد را ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و بیان کرد: اگر رسانه‌ها بتوانند مردم را وادار کنند که کارهای بد را به هم تذکر بدهند و از کارهای خوب همدیگر بعنوان کارهای ارزشمند یاد کنند مهمترین قدم را برای ترویج معروفات در جامعه برداشته‌اند.

 


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطر نشان کرد: ستاد امر به معروف کردستان از اصحاب رسانه می‌خواهد تا با آگاهی‌بخشی جامعه کمک کند تا خود مردم آمر به معروف و ناهی از منکر باشد.

 

الله‌مرادی اعلام کرد: بیشتر برنامه‌های ما در راستای مطالبه‌گری مسئولان است و امسال برنامه تجلیل از برگزیدگان خواهیم داشت و از افراد موفقی که الگوی برتر کارآفرینی هستند، تجلیل می‌کنیم.

 

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه شعار امسال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی است باید زمینه تشویق افراد تولیدکننده و کارآفرین را فراهم کرد و بیکاری بعنوان یکی از منکرات جامعه حل شود.

 

وی تصریح کرد: دولت پرچم عدالتخواهی، مبارزه با رانتو فساد را در دست گرفته و با بی‌تعهدی مقابله می‌کند و ما هم در کنار دولت مطالبات را جدی پیگیر خواهیم بود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان به نامگذاری روزهای دهه امر به معروف پرداخت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسئولان، امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گری، امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از تولید و صنعت، امر به معروف و نهی از منکر تشکلهای مردمی و مشارکت اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر مقاومت و ترویج فرهنگ، نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف، امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی، حریت و آزادگی، تعامل با دولت کارآمد و امر به معروف و نهی از منکر پیام عاشورای حسینی نامگذاری روزهای امر به معروف در دهه اول محرم است.

 

الله‌مرادی در پایان گفت: شعار دهه امر به معروف نیز «نهضت حسینی، دولت کارآمد مطالبه‌گر، احیای امر به معروف و نهی از منکر» است.

کد خبر 1083457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha