اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی  به همت کانون انصارالمهدی تبریز

کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد زینبیه تبریز،به مناسبت ماه محرم ۳۰۰ بسته معیشتی کامل تدارک و بین خانواده های آسیب دیده ازبیماری کرونا توزیع کرد.

«محمدرضا الطاف» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز ضمن تسلیت فرا رسیدن عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)،اظهار کرد: به همین مناسبت فعالان کانون و مسجد،۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده ازبیماری کرونا توزیع کردند.
مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد زینبیه تبریزگفت: حقیقت این است که امام حسین (ع) هر چه داشته در راه خداوند بذل نموده و این حرکت حضرت در پیشگاه خداوند متعال دارای منزلت و جایگاه والایی است و هر حرکت و جوششی هم که در پی این حرکت حسینی (ع) شکل گیرد، دارای بهره و پاداش فراوان است.
الطاف بابیان اینکه طعام دادن یکی از مواردی است که محبوب و مورد رضای خداوند حکیم می‌باشد،افزود:در همین راستا فعالان کانون و مسجد بامشارکت خیرین و نمازگزاران،۳۰۰بسته معیشتی کامل تهیه وتوسط جوانان مسجد شبانه و چراغ خاموش در اختیار خانواده های نیازمند آبرومند قرار دادند.
وی اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، گوشت، چای، قند،روغن،حبوبات و... عنوان کرد و افزود: هربسته غذایی به ارزش ۳۰۰ هزارتومان تهیه و مبلغ ۹۰ میلیون تومان برای این امر خداپسندانه از محل کمک های خیرین و نمازگزاران هزینه شده است.
الطاف هدف از توزیع این بسته های معیشتی را رفع مشکلات محرومان و نیازمندان و تلاش برای تامین معیشت خانواده ها با مشارکت خیرین وکانون دانست.
مسئول امورفرهنگی کانون اظهارکرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومان و نیز آسیب‌دیدگان از کرونا، رزمایش همدلی و احسان را طی پنج مرحله در منطقه با توزیع بسته معیشتی و غذای گرم اجرا کردیم.
الطاف گفت:فعالان کانون و مسجد از ابتدای بحران ویروس کرونا در استان با توجه به نقش حمایتی و ارتباط خود با افراد خیر توانستند خدمات خوبی را در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اعم از توزیع ماسک، تهیه و توزیع بسته بهداشتی،شوینده، ضد عفونی، طبخ غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در منطقه ارائه دهند.
مسئول امورفرهنگی کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد زینبیه تبریزضمن قدردانی ویژه ازخیرین، نمازگزاران و فعالان دراین عرصه که با مشارکت خوداین امر مهم را محقق می سازند،خاطرنشان کرد:امید است چنین اقدامات موثر از سوی فعالان و همچنین با همکاری و تلاش خیرین تا شکست دادن قطعی ویروس منحوس کرونا ادامه داشته باشد.

 

کد خبر 1083497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha