دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در بندرانزلی

جوانمردی از دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار انزلی در كمتر از ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سیدجعفر جوانمردی» امروز( سه شنبه، 19 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی است و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌كند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با دريافت گزارش فردی مبنی بر درگيری افرادی با سلاح سرد با این شهروند که منجر به مجروح شدن وی شده است، بررسي موضوع را در دستور کار قرار دادند و پس از تحقيقات صورت گرفته و پیگیری های این فرماندهی و با اشرافيت اطلاعاتی پليس، متهمان كه از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، شناسایی شدند.

 

وی گفت: پس از صدور دستور قضائی مبنی بر دستگيری اين افرد هفت نفر از از اراذل و اوباش مورد نظر كه با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی شهروندان و نیز اخلال در نظم عمومی شده بودند در كمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

 

جوانمردی تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

وی حفظ نظم و امنیت را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد: افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 

جوانمردی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کد خبر 1083566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha