۱۰۰۰ نفر در سامانه امین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ثبت‌نام کردند

قاسمی گفت: تاکنون هزار نفر به صورت طلایه‌داران در سامانه امین ثبت نام و ساماندهی شده اند تا ماموریت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (۱۹ مرداد) در دیدار اعضای شورای هیئت اندیشه ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در جلسه شورای معاونین و هیئت اندیشه ور به صورت مرتب  در سال جاری برگزار شده  و موضوعات اساسی را با کار کارشناسی پیگیری و اجرا کردیم.

 

دبیر  ستاد امر به  معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی از برگزاری جلسه های هم اندیشی فرهنگی در موضوع فیلم کوتاه «بی تفاوت نباشیم» خبر داد و  گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۴ جلسه کمیته مطالبه گری، سه جلسه کمیته اجتماعی، ۲ جلسه کمیته حقوقی، ۲۰ جلسه کارگروه فرهنگ،رسانه و آموزش برگزارش شده و با پلیس اطلاعات و امنیت و اصناف مختلف نیز جلسه های مختلفی در این مدت برگزار شده است.

 

قاسمی افزود: در حال حاضر هزار نفر به صورت طلایه‌داران در سامانه امین ثبت نام و ساماندهی شده اند تا ماموریت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عملیاتی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۰ گروه جهادی نیز در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، عفاف و حجاب، اقتصاد، هنر و رسانه تشکیل شده است، ادامه داد: در این مدت از شهرستان زیرکوه، قاین، نهبندان، خوسف و طبس بازید شده است.

 

دبیر  ستاد امر به  معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین نشست بررسی دستاورهای انقلاب اسلامی و نشست های فوق العاده با مسئولان استان و دادگستری برگزار شده است.

 

قاسمی با تأکید بر اینکه برنامه گسترش شوراهای امر به معروف و تعمیم در ادارات شهرستان ها و مساجد در دستور کار است، عنوان کرد: گسترش گروه های جهادی برای فعالیت در فضای مجازی، آموزش قانون امر به معروف و آموزه های دینی و پیگیری ترک فعل برخی از مسئولان نیز از دیگر برنامه های ستاد امر به معروف استان است.

 

 

کد خبر 1083668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha