رسالت مجمع بسیج مطالبه گری است

​تیموری گفت: احصای مشکلات مردم و ارائه طرح هایی برای حل این مشکلات و مطالبه گری از دستگاه های ذی ربط از جمله وظایف مجمع بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «اسماعیل تیموری» ظهر امروز(سه شنبه ۱۹ مرداد) با حضور در تحریریه خبرگزاری شبستان ضمن گفتگو با خبرنگاران این رسانه به سوالات آنها پاسخ داد.

 

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان گرگان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(علیه السلام) اظهار کرد: روز خبرنگار روز قلم به دستان آزاداندیش است که در راستای تقویت دموکراسی قلم می زنند، خبرنگاران با احصای مسائل و مشکلات در راستای رفع آن قلم می زنند و تبیین و روشنگری می کنند. 

 

وی ادامه داد: رسالت مجمع بسیج مطالبه گری است و احصای مشکلات مردم و ارائه طرح هایی برای حل این مشکلات و مطالبه گری از دستگاه های ذی ربط از جمله وظایف مجمع بسیج است.

 

تیموری بیان کرد: در مجمع بسیج کارگروه های مختلف و تخصصی وجود دارد که این کارگروه ها مسائل و مشکلات مربوط به خود را احصاء می کنند و با نشست هایی تخصصی، طرح هایی را طراحی کرده و برای ارجاع به دستگاه های مربوطه معرفی می کنند.


رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان گرگان افزود: مجمع بسیج شهرستان گرگان از کارگروه های مختلف اعم از کارگروه حقوقی و قضایی، رسانه و فضای مجازی، فرهنگی، آموزش، تحقیقات و فناوری، مدیریت و پشتیبانی و کارگروه مدیریت و سیاست داخلی و خارجی تشکیل شده است.

 

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶ طرح در کارگروه های مختلف مجمع عالی بسیج شهرستان گرگان ارائه و مصوب شد و در حال پیگیری و ارجاع است.


تیموری با بیان اینکه رسالت مجمع اجرایی نیست، گفت: مجمع بسیج عضو شورای اداری شهرستان گرگان است و امیدواریم ارتباط ما با مدیران ادارات پررنگ تر شود تا با تقویت ارتباط دوسویه حل برخی از مسائل و مشکلات سرعت بگیرد.

 

 

کد خبر 1083734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha