خبرگزاری شبستان می تواند جریان ساز فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد باشد

حجت الاسلام سالاری ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و با اشاره به رسالت خبرگزاری شبستان در حوزه دین و فرهنگ گفت: این خبرگزاری می تواند جریان ساز فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در دیدار با مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در یزد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: رسالت خبرنگاران همچون رسالت انبیا رساندن پیام است که این نشان از اهمیت این حرفه و شغل است.

وی افزود: در فرهنگ دینی ما تبلیغ به معنای رساندن آموزه های دینی به مخاطبان، جایگاه ویژه ای دارد و رسالت خبرنگاران نیز امروز بر همین اساس است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در واقع بعد رسانه ای دین اهمیت بسیاری دارد و خبرنگاری نیز از این مقوله جدا نیست.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: امروزه خبرنگاری هم رساندن اخبار در کمترین زمان به مردم است و هم تهیه خبر است یعنی خبرنگار در چند و چون محتوای خبر نیز نقش دارد و اگر گاهی نیز خبری وجود ندارد ولی خبرنگار با پژوهش و پیگیری خبرساز می شود.

وی با اشاره به رسالت خبرگزاری شبستان بیان کرد: این خبرگزاری کارکردی فرهنگی دارد و تمامی اخبار فرهنگی و هنری مرتبط با مساجد، کانون های فرهنگی هنری مساجد و مخاطبان مسجدی را پوشش می دهد.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: خبرگزاری شبستان با توجه به رسالت خود می تواند جریان سازی بسیاری از فعالیت های مسجدی را دنبال کند و به نحوی شایسته با محوریت مساجد فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد را جریان سازی کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: اهمیت پوشش درست و شایسته اخبار مرتبط به فعالیت های مربوطه کمتر از اصل فعالیت ها نیست، پوشش خبری و رسانه ای فعالیت های کانونی و مسجد سبب گرایش بیشتر مخاطبان بالقوه به سوی مسجد و برخورداری از برنامه ها خواهد شد.

 

کد خبر 1083899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha