برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب « واجب فراموش شده» در خداآفرین

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، از برگزاری برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب « واجب فراموش شده» به مناسبت ماه محرم خبر داد.

«مهران شیری»، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در تبریز،  فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان را با ساحت مقدس امام عصر (عج) و همچنین عزاداران آن حضرت تسلیت گفت و افزود: عزاداری دهه اول محرم و اجرای مراسم ها و برنامه های ویژه این ایام یکی از مهم ترین محور های فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است و اعضای کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو  در این موضوع برنامه ریزی و فعالیت می نمایند .

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، در ادامه با تاکید بر انجام صحیح عزاداری ها یادآور شد: این کانون در راستای بزرگداشت ایام محرم و فعالیت مجازی در این دهه اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب « واجب فراموش شده» کرده است.

شیری تاکید کرد: کتاب واجب فراموش شده مجموعه کاملی از راهبردهای مقام معظم رهبری در زمینه ی امر به معروف و نهی از منکر است که در ۹ فصل گرد آوری شده است. در این مجموعه به طور تفصیلی و کامل در خصوص آن چه که پیرامون امر به معروف و نهی از منکر نیاز بوده صحبت شده است.

وی ادامه داد: این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت ویژه دهه اول محرم  و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خداآفرین به صورت پاسخ به 10 سوال طرح شده از کتاب « واجب فراموش شده» برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت، مهلت شرکت در مسابقه را 29 مرداد ماه جاری عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان می توانند با تهیه فایل پی دی اف کتاب از کانال کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت و پاسخ به سوالات و ارسال پاسخ های صحیح به صورت یک عدد ۱۰ رقمی به یکی از آدرس های @mehranshiri74 و 09146461379 در پیام رسان ایتا یا تلگرام ارسال در مسابقه شرکت کنند.

شیری  همچنین به برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج ویژه عموم بانوان بخش گرمادوز در طول هفته ازدواج اشاره کرد و افزود: این مسابقات که شامل مسابقات دارت و هفت سنگ مهارتی بود، در سالن ورزشی شهدای حسرتان میزبان حضور پرشور بانوان بود.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین واقع شده است و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو در برگزاری مراسم به مناسبت گرامیداشت وقایع ملی و مذهبی از کانون های پرکار و پیشگام می باشد.

کد خبر 1083900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha