رهبر انقلاب الگوی عزاداری در ماه محرم هستند/ اطلاع رسانی و امیدآفرینی

حججی گفت: مراسم سوگ حسینی رهبر انقلاب الگوی عزاداری در ماه محرم برای همه افراد و گروه های مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، «مجید حججی» در نشست با خبرنگاران به سوگواری ماه محرم و چگونگی برگزاری این مراسم در ایام کرونا اشاره کرد و اظهارداشت: پیام قیام امام حسین(ع) به دنیا باید مخابره بشود و امروز در جوامع بین المللی این موضوع مخاطب دارد.

 

فرماندار تیران و کرون افزود: شرایط سختی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور قالب شده اما دغدغه ما این است که سلامت مردم در خطر نیفتد و برای آن محدودیت ها و برنامه ریزی جهت پیشگیری از این بیماری اعمال شده است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم های محرم مورد توجه اقشار مردم بوده، تصریح کرد: عشق به امام حسین(ع) در بین همه وجود دارد اما موضوع اینجاست که برگزاری مراسم های حضوری و تجمعات آسیب جدی برای سلامت مردم و انتقال بیماری می باشد.

 

حججی با اشاره به اینکه کسی دنبال تعطیل کردن انتقال شعائر الهی نیست، خاطرنشان کرد: شبکه های مجازی و رسانه ها قادر به ارائه برنامه های مختلفی برای عزاداری در خانه هستند.

 

وی یادآورشد: مراسم سوگ حسینی رهبر انقلاب الگوی عزاداری در ماه محرم برای همه افراد  و گروه های مردمی است که ایشان به تنهایی این مراسم را برگزار کرده و در این حسینه بزرگ شخصیت ها و افراد متعدد حضور ندارند.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: وقتی رهبر انقلاب نسبت به این موضوع توصیه های متعددی دارند دلیلی ندارد برخی خودسرانه جریان سازی کنند که ولایتمداری روحانیون و مداحان و متولیان تشکل های مذهبی از همین پیروی از منویات رهبری مشخص می شود.

 

*اطلاع رسانی و امیدآفرینی

 

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی به مردم گفت: پاسخ به دغدغه های مردم و سوالات آنان از وظایف مدیران است و مدیران روابط عمومی سازمان ها و نهادها باید در این مسیر نقش خود را ایفا کنند.

 

حججی با بیان اینکه کارهای زیادی برای رفاه و خدمت به مردم توسط سازمان ها و نهادها صورت می گیرد، تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع به جامعه امیدآفرینی را به همراه دارد.

 

وی افزود: رسانه ها در این خصوص نقش مهمی داشته و نقد و انتقاد به پیشرفت و رفع چالش ها کمک می کند اما نباید سیاه نمایی شود.

کد خبر 1083914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha