تمهیدات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برای بازگشایی احتمالی مدارس

مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام از تمهیدات این اداره کل برای بازگشایی احتمالی مدارس خبر داد و گفت: تاکنون حداقل ۸۰ درصد فرهنگیان استان ایلام در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

«امیر مهردادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه در صورت بازگشایی مدارس شیوه مقابله با ویروس و بیماری کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است در این زمینه واکسیناسیون کادر آموزشی ادارات آموزش و پرورش و مدارس در اولویت قرار گرفته است.

 

وی گفت: واکسیناسیون معلم‌ها و کادر آموزشی و اداری آموزش و پرورش استان به سرعت در حال انجام بوده و تاکنون حداقل ۸۰ درصد فرهنگیان استان واکسینه شده‌اند و استان ایلام در این زمینه در بین دیگر استان‌های کشور پیشتاز بوده و این روند تا واکسیناسیون صد درصدی ادامه دارد.

 

مهردادی عنوان کرد: انجام پروژه مهر در دستور کار قرار گرفته است که این پروژه شامل آماده سازی و تجهیز مدارس، ساماندهی و جذب نیروی انسانی، اقدامات بهداشتی، طرح واکسیناسیون و موارد دیگر است.

 

مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام خاطرنشان کرد: چنانچه تصمیم وزارت آموزش و پرورش کشور و همچنین ستاد کرونا این گونه باشد که بازگشایی مدارس امسال در اوایل مهر ماه به صورت حضوری انجام گیرد در آموزش و پرورش استان ایلام و مناطق تابعه آن آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس وجود دارد.

کد خبر 1083991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha