راه اندازی پویش « نذر سلامت در محرم » با هدف حفظ و ارتقا سلامت

قربانی گفت: راه اندازی پویش «نذر سلامت در محرم» در استان مرکزی خبر داد.

«یاسر قربانی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزداری سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش از راه اندازی پویش «نذر سلامت در محرم» خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مردم شریف و نوعدوست استان مرکزی همواره به ویژه طی این مدت که با بیماری کرونا مواجه شدیم همراه و همدل با دانشگاه علوم پزشکی بوده و در پویش های مختلف شرکت داشته اند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: این پویش با هداف هدایت نذورات مردمی در مسیر حفظ و ارتقای سلامت در جامعه راه اندازی شده است.

 

وی ادامه داد:  در این پویش مردم عزیز و عزاداران حسینی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین  با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان مرکزی و نیاز دانشگاه علوم پزشکی اراک به حمایت از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و همچنین مراکز واکسیناسیون، می توانند در صورت تمایل نذورات خود را به حساب ۲۰۰۰۵۰۰۰۵۵ بانک رفاه حساب مردمی دانشگاه و یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۹۵۳۹ واریز نمایند.

 

 قربانی اضافه کرد: نذورات و کمک های مردمی هر چند کوچک می تواند گره گشای بسیاری از نیازهای بیماران و کادر بهداشت و درمان در راستای رسیدگی به بیماران باشد.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همچنین دانشگاه آمادگی دریافت نذورات به صورت جیره خشک جهت طبخ غذا در مراکز درمانی استان را دارد و امید است در این راستا نیز شاهد همدلی و همراهی هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران باشیم.

کد خبر 1084267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha