۳۳ مورد جدید ابتلا و ۵ فوتی در شبانه روز گذشته/ رعایت پروتکل های بهداشتی در ضعیف ترین حد خود است

کریمیان با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در حال حاضر در ضعیف ترین حد خود در استان ایلام قرار دارد، گفت: آمار ابتلا به کرونا در سطح استان روند افزایشی دارد و بسیاری از بستری ها در بیمارستان وضعیت نگران کننده ای دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۲۱ مرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۴۸۱۴۹ نفر در شبانه روز گذشته افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۳۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان  گزارش شده است و بر این اساس  مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۸۶۵ نفر در استان است.

 

وی با بیان اینکه فوتی های ناشی از کرونا در استان مربوط  شهرستان ایلام با ۲ فوتی و  شهرستان دره شهر با  ۳ فوتی است، ابراز کرد: در حال حاضر شهرستان های ایلام، ایوان، چوار، مهران، دهلران، آبدانان و دره شهر در وضعیت قرمز و شهرستان های بدره و چرداول در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه همچنین شهرستان های سیروان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند، تصریح کرد: در حال حضر ۳۹۵ نفر در اثر ابتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند که از این میزان ۱۱۸ ورد بستری جدید مربوط به شبانه روز گذشته است.

 

کریمیان با تاکید بر اینکه وضعیت شیوع و ابتلا به کرونا در استان بسیار نگران کننده است، یادآور شد:  آمار ابتلا به کرونا در سطح روند افزایشی دارد و بسیاری از بستری ها در بیمارستان وضعیت نگران کننده ای دارند.

 

وی با بیان این اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در حال حاضر در ضعیف ترین حد خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز درخواست می شود جهت حفظ سلامتی خود و حانواده به  رعایت پروتکل های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1084296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha